Veel gestelde vragen

Service

Op verschillende plekken op de site vind u ons telefoonnummer, echter wij raden u aan eerst de status van uw bestelling te bekijken in Uw Account of anders een e-mail te sturen. Op werkdagen streven wij ernaar binnen 24 uur te reageren op uw e-mail. Maar voordat u mailt willen wij u vragen het volgende te controleren:

1. Zijn er vijf werkdagen verstreken sinds uw aankoop?

Is dit niet het geval? Nog heel even geduld dan, uw bestelling is onderweg. Vijf werkdagen (de weekenden tellen dus niet mee) is geen bindende termijn, maar wel een goede indicatie. Meestal is de bestelling er sneller dan vijf dagen na aankoop. Lukt dat niet? Dan hebben wij u daarover een e-mail bericht gestuurd. In Uw Account treft u alle informatie aan om uw aankoop te volgen, 24 uur per dag en nog sneller dan een telefoontje naar ons.

2. Heeft u al in uw e-mail gekeken of onze verzendmelding binnen is?

Vanaf het moment van verzenden (bestelling krijgt de status: Voltooid), gaat een richttermijn van drie werkdagen in, maar meestal is het pakket er met één of twee werkdagen. Met de Track & Trace informatie uit de e-mail met “bestelling afgehandeld” en in Uw Account, onder de bestelling, is het traceren van uw bestelling makkelijker en sneller dan bellen!

3. Zijn er vijf werkdagen voorbij zonder verzendbevestiging of wat voor melding dan ook in uw account of e-mail?

Mochten er vijf werkdagen verstreken zijn en het blijft akelig stil (zelfs geen update over eventuele vertragingen in uw inbox en account) dan kan het zijn dat er iets niet goed is gegaan. Als u snel geholpen wilt worden, kunt u een e-mail met uw naam en ordernummer naar service@geurenalchemie.nl sturen. Ons service team heeft dan alle gegevens schriftelijk paraat en gaan we er direct achteraan.

Alle prijzen die bij Geuren Alchemie worden gecommuniceerd zijn inclusief de in Nederland geldende 21% BTW.

Indien u een klacht heeft kunt u dat aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar service@geurenalchemie.nl. Wij zullen op werkdagen binnen 24 uur reageren op uw e-mail en indien mogelijk direct een voorstel doen voor een correcte afhandeling.

Geur is heel persoonlijk. Daarom bieden we u de mogelijkheid om uw aangekochte Alchemistische olie te retourneren als het niet aan uw (geur)verwachting voldoet. U kunt de Alchemistische olie binnen 14 dagen terugsturen in de originele verpakking. U als klant neemt daarbij de verzendkosten voor uw rekening. Het bedrag van de bestelling wordt na ontvangst van de zending, na positieve beoordeling binnen 14 dagen op uw rekening gestort.

Algemeen

Bewaar onze Alchemistische geuroliën altijd op een koele, droge en donkere plaats, liefst met een gelijkmatige temperatuur. Zorg er voor dat ze niet bloot worden gesteld aan direct zonlicht, omdat de houdbaarheid daarvan achteruit gaat. De Alchemistische oliën van Geuren Alchemie bevinden zich in donkere glazen flesjes van Miron glas en worden geleverd met een voor de geur specifieke Zegel, die de Alchemistische kwaliteit van de olie waarborgt.

Wat zijn Zegels (Sigils)? Om dat te begrijpen moeten we eerst begrijpen wat symbolen zijn. Een symbool vertegenwoordigt iets, waar een Zegel iets beschrijft.

Bijvoorbeeld: ‘wanneer iemand een BMW of een Mercedes ziet, dan wordt dat geassocieerd met een hogere klasse auto zowel wat kwaliteit als aanzien betreft. Een symbool van een Rolls Royce of Bentley wordt geassocieerd met de elite, een bevoorrechte levensstijl en rijkdom.’

Dit alles wordt afgeleid van een symbool. Het gebruik van Zegels is zo goed als vergeten. De Zegel beschrijft de kwaliteit van een frequentie zoals bijvoorbeeld liefde. Een Zegel beschrijft de exacte frequentie van de emotie/kwaliteit.

Zegels beschrijven dus niet alleen wat ze vertegenwoordigen, maar zijn tevens een middel om te communiceren met wat ze vertegenwoordigen. Bijvoorbeeld, de Zegel voor liefde beschrijft de kwaliteit of de frequentie van wat wordt bedoeld. Het brengt de exacte frequentie van de emotie binnen.

Miron violet glas is volledig anders dan een gemiddelde glazen fles.

Het probleem met andere kleuren glas, zoals helder, blauw, groen en bruin, is dat deze genoeg zichtbaar licht doorlaten om het product te beschadigen.

Miron violet glas doet dit niet. De unieke eigenschappen van het glas laten geen zichtbaar licht door, met uitzondering van violet licht en het spectrale bereik van UV-A en infrarood licht.

Dit betekent dat inhoud dat in Miron violet glas wordt opgeslagen langer in optimale conditie blijft en daarnaast de dynamische energie van de inhoud behoud.

De waardering die mensen hebben voor de speciale beschermende eigenschappen van violet glas kan worden teruggevoerd tot de hoogtijdagen van de oude Egyptische beschaving. Zelfs toen werden kostbare substanties en genezende natuurlijke producten bewaard in containers van goud en violet glas.

Zelfs met de alchemisten in de middeleeuwen zijn er tekenen dat mensen in die tijd zich bewust waren van de speciale kwaliteit die het glinsterende violette glas had. De voortschrijdende industrialisatie en de opkomst van nieuwe verpakkingsmaterialen zorgden ervoor dat violet glas de laatste honderd jaar in de vergetelheid raakte.

De flessen onderscheiden zich door de hoge kwaliteit en bieden onze alchemistische geuroliën optimale bescherming tegen de schadelijke effecten van licht. Bovendien verhoogt het Miron violet glas de houdbaarheid van onze oliën en verlengt het hun kracht.

Dat is de reden waarom Miron violet glas ideaal is voor het opslaan van genezende stoffen, elixers en onze alchemistische geuroliën.